Jesienią Polsat pokazał jedenasty sezon „Kabaretu na żywo”, po raz pierwszy cykl oglądać można było pod marką „Kabaret na żywo. Młodzi i Moralni”. Średnia widownia audycji w okresie od 12 września do 14 listopada br. (w niedziele o 20.00) wyniosła 1,86 mln osób, co przełożyło się na 13,38 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 12,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,78 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek. Oglądało go 2,09 mln osób.

Dla porównania, pokazany w tym paśmie jesienią ub.r. „Kabaret na żywo. Klinika skeczów Mączących” śledziło 1,68 mln osób, co przełożyło się na 11,11 proc. udziału w 4+, 11,18 proc. w 16-49 oraz 11,91 proc. w 16-59. Kabaretowy program zyskał 180 tys. oglądających.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/swiat-wedlug-kiepskich-jesien-2021-ogladalnosc-serial-polsat,7170086353336449a ##
Polsat w paśmie nadawania programu „Kabaret na żywo. Młodzi i Moralni” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem była TVP1 z udziałem na poziomie 14,94 proc., nadająca w tym czasie liczne audycje. Trzeci był TVN (9,06 proc.; „MasterChef”), a czwarta - TVP2 (3,71 proc.; gł. „Kabaret. Super Show Dwójki”, „Postaw na milion” oraz filmy).
Również wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 Polsat był stacją drugiego wyboru. Z kolei w grupie 16-59 stacja zajęła miejsce trzecie.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków programu wyniosły 55,56 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuchnia-nowy-serial-polsat,7170087788906625a ##
„Kabaret na żywo” to cotygodniowy show kabaretowy, w którym prezentowane są premierowe oraz znane już skecze i piosenki na wybrany temat.

Za produkcję nowego sezonu „Kabaretu na żywo” odpowiada spółka IZK. Poprzedni sezon produkowały AlberT Art oraz Eskander.











