Partnerstwo będzie widoczne w sesjach zdjęciowych, podczas eventów marki Lancerto, a przede wszystkim w mediach społecznościowych. W ramach dotychczasowej dwuletniej współpracy Lancerto towarzyszyło artystom na trasach koncertowych, eventach i spotkaniach biznesowych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/adam-malysz-lancerto-reklama ##
– Paranienormalni to jeden z najpopularniejszych polskich kabaretów, dlatego niezwykle cieszymy się, że to właśnie my możemy wspierać zespół w budowaniu ich pozytywnego wizerunku, przedłużając nasze partnerstwo na kolejny rok. To, co nas łączy, to energia i nowoczesność, ale z nutką klasyki. 18 urodziny, które Kabaret właśnie obchodzi, to idealny moment, by pokazać się jeszcze szerszej publiczności – mówi Michał Grochala, brand manager Lancerto.
W skład kabaretu wchodzą Robert Motyka, Michał Paszczyk, Jarosław Pająk i Rafał Kadłucki












