- Mamy od czytelników mnóstwo pytań kiedy zaczniemy zamieszczać plakaty z superautami. Myślę, że wszyscy będą zadowoleni z naszego pomysłu, bo oprócz świetnej jakości zdjęć otrzymują kalendarz z zaznaczonymi świętami i datami wydania kolejnych numerów polskiej edycji "Top Gear" - tłumaczy redaktor naczelny tytułu Piotr R. Frankowski.
Kalendarz dołączony został do całego nakładu numeru, który ukazał się w normalnej cenie 4,90 zł.

Wydanie "Top Gear" z dodatkiem promowane jest głównie w mediach Burdy - reklamy pojawiły się w magazynach "Chip", "CRN" oraz w serwisach Chip.pl i Crn.pl. Rozesłany został też mailing do użytkowników bazy Chip.pl Kampania zewnętrzna obejmuję reklamę w magazynie "Smart" i mailing do bazy Wirtualnej Polski. Akcja została przygotowana i zaplanowana przez wydawcę.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika "Top Gear" w okresie od stycznia do sierpnia br. wynosi 81 686 egz.











