Jankowski odpowiada za strategię marketingową dla firm z grupy, czyli: Gi Group, Grafton Recruitment, Wyser oraz TACK TMI w Polsce.
Ostatnio w Talentuno
Kamil Jankowski ostatnio pracował jako digital marketing manager w startupie rekrutacyjnym Talentuno, w którym zarządzał kampaniami marketingowymi online i projektami digital marketingu wspierającymi polski rynek.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/platforma-teams-wspolny-widok-prezentacji-i-uzytkownikow-opinie,7170402150348417a ##
Był odpowiedzialny za kreowanie i realizację kampanii wzrostowych (B2C). Stworzył i prowadził także portal GoodJobs.pl, projekt pro-bono, z ofertami pracy dla osób i firm poszkodowanych przez pandemię COVID-19, był także marketing managerem w spółce z branży spożywczej. Ponad siedem lat zarządzał agencją digitalową Think Things, w której prowadził projekty marketingowe dla znanych marek z różnych branż.

Przygotowywał, realizował i nadzorował m.in. strategie komunikacyjne, marketingowe i PR-owe, a także strony internetowe i komunikację wizualną. Łącznie pracował dla około 100 podmiotów z różnych sektorów gospodarki.
Gi Group to działająca w 57 krajach agencja, która specjalizuje się w: rekrutacjach stałych, tymczasowych, rekrutacjach specjalistów oraz menedżerów wyższego szczebla. Swoją siedzibę ma w Mediolanie. W portfolio ma także firmy szkoleniowe, które dostarczają narzędzia do wsparcia procesów HR oraz rozwoju pracowników.











