Zmiana na stanowisku dyrektora kreatywnego jest związana z tym, że BBDO Warszawa chce mocno rozwinąć usługi w zakresie komunikacji internetowej. - Nadszedł czas, żeby agencja obrała zdecydowany kurs na nowe technologie. Zgodnie z decyzją BBDO EMEA jesteśmy w trakcie tworzenia regionalnego Hubu digitalowego. Jestem przekonany, że Kamil ze swoim dużym doświadczeniem zarówno w digitalowych, jak i tradycyjnych mediach nie tylko świetnie poprowadzi kreację, ale też będzie miał duży udział w międzynarodowych pracach hubu - opisuje Igor Kaleński, który szefem BBDO Warszawa został w maju br., zastępując na tym stanowisku Piotra Batogowskiego.
Kamil Redestowicz jest związany z grupą BBDO od prawie 10 lat (z krótkimi przerwami). Wcześniej pełnił funkcje creative directora w Proximity Poland i digital creative directora w BBDO Warszawa, brał też udział w międzynarodowych projektach sieci BBDO w biurach w Nowym Jorku, Paryżu i Toronto.

- Mamy mocny zespół kreatywny i wyraźny plan na rozwój agencji. Ostatni rok był bardzo udany i czuję, że nabieramy coraz większego rozpędu. Musimy jednak jeszcze sporo nadgonić. I to nie względem innych agencji, ale start-upów, firm technologicznych. To do nich chcielibyśmy równać kreatywnością i świeżością myślenia - zapowiada Redestowicz.
Michał Nowosielski był dyrektorem kreatywnym BBDO Warszawa przez cztery lata. Wcześniej pełnił taką funkcję w Young & Rubicam Brands, Grupie Ogilvy i Publicis. Z branżą reklamową jest związany od ponad 20 lat. Pod koniec maja ub.r., zaraz po przegranych przez Bronisława Komorowskiego wyborach prezydenckich, napisał list otwarty do Platformy Obywatelskiej, szeroko komentowany przez publicystów i marketingowców.
- Kamil to facet, który - tak samo jak ja - myśli przede wszystkim o big idei, natomiast potrafi to wykorzystać w takich obszarach, które dla mnie są dziełem szatana. Poza tym jest co najmniej tak samo fajny, jak ja i ludzie bardzo lubią z nim pracować - mówi Michał Nowosielski o Kamilu Redestowiczu. - Co się tyczy zaś mojej osoby, to zaczynałem się obawiać, że jeśli teraz nie odejdę z reklamy, to chyba nigdy nie zostanę premierem - dodaje.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/michal-nowosielski-przy-adaptacjach-i-inspiracjach-reklamowych-polski-konsument-czesto-traktowany-jak-idiota ##











