Kamil Stoch, Piotr Żyła, Maciej Kot i Dawid Kubacki z Tomaszem Rożkiem reklamują Lotos Dynamic Diesel (wideo)

W nowym spocie firmy Lotos pod hasłem „Naj nie bierze się znikąd” razem z dziennikarzem Tomaszem Rożkiem występują skoczkowie narciarscy Maciej Kot, Dawid Kubacki, Kamil Stoch i Piotr Żyła. Akcję przygotowały firmy marketingowe FCB Bridge2Fun, Tank Production, Televisor i Carat.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kamil Stoch, Piotr Żyła, Maciej Kot i Dawid Kubacki z Tomaszem Rożkiem reklamują Lotos Dynamic Diesel (wideo)

Kampania, w której występują Maciej Kot, Dawid Kubacki, Kamil Stoch i Piotr Żyła, reklamuje olej napędowy premium Lotos Dynamic Diesel. Reklamy podkreślają, że jest on produkowany na bazie oleju napędowego arktycznego IZ-40, który nie zawiera biokomponentów, zapewnia dłuższą żywotność silnika pracującego w warunkach zimowych i pozwala na jego bezawaryjne działanie przy mrozach sięgających -32 stopni.

- Pokazujemy w kampanii reklamowej paliw zimowych czołowych skoczków naszej kadry; to wybór całkowicie naturalny: jest zima, skaczą Polacy, tankujemy paliwa arktyczne na Lotosie. Grupa Lotos jest sponsorem polskich skoków narciarskich od dobrych kilkunastu lat i przez ten czas zauważamy wiele podobieństw między przygotowaniem skoczków do sezonu i naszą działalnością; podstawowa prawda brzmi: więcej przygotowań = lepszy sezon - komentuje Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu Grupy Lotos.

 

Jest to kolejna odsłona komunikacji pod hasłem „Naj nie bierze się znikąd”, w ramach której Tomasz Rożek dziennikarz naukowy znany m.in. z programu „Sonda 2”, reklamuje Lotos razem ze sportowcami sponsorowanymi przez tę firmę. Jesienią ub.r. emitowano spoty z Agnieszką Radwańską i Kajetanem Kajetanowiczem, a także z piłkarzami reprezentacji Polski. Natomiast niedawno Rożek z Kubą Błaszczykowskim reklamowali promocję „Podwajany tankowanie”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/vistula-kamil-stoch-piotr-zyla-i-dawid-kubacki-w-kampanii-reklamowej ##

Nowa kampania Lotosu obejmuje telewizję, internet oraz radio. Kreacją zajęła się agencja FCB Bridge2Fun, która tym samym rozpoczyna obsługę paliwowej spółki (poprzednio pracowała dla niej Havas Warsaw).

Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Tank Production, a postprodukcją - studio Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela