Kamil Stoch ponownie twarzą kampanii internetowej Allianz

Ruszyła kolejna odsłona akcji "Dobrze być w Allianz" z udziałem Kamila Stocha. Kampania przygotowana przez agencję Bridge2Fun będzie realizowana w internecie i mediach społecznościowych.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Kamil Stoch ponownie twarzą kampanii internetowej Allianz
Mat.prasowe

Reklamy z udziałem popularnego skoczka narciarskiego pojawią się w portalach internetowych, takich jak onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl, pracuj.pl czy olx.pl/praca, a także w mediach społecznościowych.

Materiały z Kamilem Stochem dostępne będą również na stronie internetowej Allianz oraz profilach firmy w serwisach Facebook i LinkedIn.

Realizację kampanii, która potrwa dwa miesiące, powierzono agencji Bridge2Fun, natomiast planowanie mediów i ich zakup zlecono domowi mediowemu Mindshare — czytamy w komunikacie prasowym Allianz Polska.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Dobrze być w Allianz. To dobra decyzja – zachęca Kamil Stoch

Celem akcji jest nie tylko budowanie pozytywnego wizerunku Allianz wśród klientów i potencjalnych agentów ubezpieczeniowych, ale również wsparcie rekrutacji do sprzedaży, zwłaszcza na stanowiska agentów i menedżerów zespołów sprzedaży. Kampania promuje również wartości reprezentowane przez sieć sprzedaży Allianz Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu