Reklamy z udziałem popularnego skoczka narciarskiego pojawią się w portalach internetowych, takich jak onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl, pracuj.pl czy olx.pl/praca, a także w mediach społecznościowych.
Materiały z Kamilem Stochem dostępne będą również na stronie internetowej Allianz oraz profilach firmy w serwisach Facebook i LinkedIn.
Realizację kampanii, która potrwa dwa miesiące, powierzono agencji Bridge2Fun, natomiast planowanie mediów i ich zakup zlecono domowi mediowemu Mindshare — czytamy w komunikacie prasowym Allianz Polska.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Dobrze być w Allianz. To dobra decyzja – zachęca Kamil Stoch

Celem akcji jest nie tylko budowanie pozytywnego wizerunku Allianz wśród klientów i potencjalnych agentów ubezpieczeniowych, ale również wsparcie rekrutacji do sprzedaży, zwłaszcza na stanowiska agentów i menedżerów zespołów sprzedaży. Kampania promuje również wartości reprezentowane przez sieć sprzedaży Allianz Polska.











