"One life. Many lifestyles. One place. Auto Fus" to nie tylko pierwsze reklamy stworzone na zamówienie i we współpracy warszawskiej firmy Auto Fus Group. Trzy spoty zostały zrealizowane tak, by mogły być pokazywane niezależnie lub jako jeden film, w którym prezentują się trzy najbardziej luksusowe brandy brytyjskiej motoryzacji.
Każdy z modeli - Rolls-Royce Ghost, Aston Martin DBX 707 oraz McLaren Artura - został zaprezentowany przez pryzmat swoich właścicieli: współczesnych świadomych siebie, swojego potencjału i możliwości.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/aston-martin-nowe-logo ##
Kamilla Baar w reklamie samochodów Auto Fus Warszawa
Rolę kobiecą w filmach zagrała aktorka Kamilla Baar, natomiast autorem pomysłu kreatywnego i reżyserem filmów jest Błażej Baar.

Za projekt po stronie Auto Fus Group odpowiadali Maksymilian Fus, luxury brands manager oraz Paweł Tatur, head of marketing Auto Fus Group.
- To jeden, ale jednocześnie trzy filmy - powiedział Paweł Tatur. “Każdy może być równie dobrze pokazywany oddzielnie jako reklama jednej marki. Chociaż nam najbardziej odpowiada pokazywanie pełnego portfolio tego, co najlepsze w brytyjskiej motoryzacji - dodaje.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rolls-royce-nowe-logo-zmiana-po111-latach-spirit-of-ecstasy ##

- Realizacja i praca z siostrą na planie była doskonałą przygodą i świetną zabawą a upragniony efekt osiągnęliśmy dzięki doskonałemu przygotowaniu i wspaniałej ekipie – powiedział Błażej Baar.
Akcja ruszyła 15 grudnia w internecie, dzień później zobaczą ją widzowie Multikin w całej Polsce. Serię filmów promujących luksusowe marki z portfolio Auto Fus Group wyprodukował dom produkcyjny Highnoon.











