Kampania pod hasłem „Przyprawiaj wygodnie” potrwa do końca marca i swoim zasięgiem obejmie telewizję ogólnopolską (TVN, Polsat, TVP 1, TVP 2), portale horyzontalne (onet.pl), aplikacje zakupowe (Blix) oraz kanały społecznościowe Kamis (YouTube, Facebook, Instagram), jak również popularne serwisy VOD (VOD TVP, ipla i Player).
W ramach promocji w punktach sprzedaży pojawią się też dedykowane materiały POS, w tym standy, boxy i zjeżdżalnie z hasłem kampanii, których celem będzie uwidocznienie produktów w sklepach. W drugiej części kampanii wezmą także udział znani influencerzy i celebryci.

- Przyprawy w słoiczkach Kamis odpowiadają na potrzeby osób ceniących sobie wygodę i podejmujących decyzje zakupowe z myślą o środowisku - a te z kolei stanowią w Polsce coraz większą grupę. Według badania przeprowadzonego na nasze zlecenie przez MMR, aż 79 proc. konsumentów deklaruje zakup naszych przypraw w słoiczkach a 78 proc. ocenia je jako coś nowego i innowacyjnego -– mówi Agnieszka Witczak, marketing manager w McCormick Polska.
Za kreację odpowiada agencja Insignia, a za zakup mediów dom mediowy Starcom.











