Kamis rozszerza portfolio produktów

Dla prawdziwych wielbicieli aromatycznych przypraw

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kamis wprowadza na rynek 4 nowe przyprawy. To, po udanym debiucie linii egzotycznych przypraw - wanilia w lasce, cynamon w korze i szafran w nitkach, kolejna propozycja dla wielbicieli aromatycznej kuchni i, jak zapowiada producent - nie ostatnia. Portfolio marki Kamis będzie w tym roku sukcesywnie rozszerzane zarówno w asortymencie podstawowym (tradycyjne przyprawy i mieszanki przyprawowe) jak i w asortymencie specjalistycznym. Konsumentów do marki Kamis ma przekonać nie tylko bogata oferta produktów, ale przede wszystkim gwarantowana ich jakość. Aż 12 milionów złotych Firma zainwestowała w pierwszą w Polsce linię do higienizacji przypraw i ziół metodą parową w procesie ciągłym. To jedyna tej klasy linia w Polsce i jedna z pięciu w Europie.

Wsparcie nowych produktów to kampania reklamowa w prasie i telewizji: m.in. Olivia, Elle, Gazeta Wyborcza Wysokie Obcasy, Twój Styl, Pani, TVP1, TVP2, TVN. Spoty przygotowała agencja Demo, zakup mediów powierzono agencji MediaCom. Koncept opakowań nowych produktów przygotował Dragon Rouge.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"