Kampania B2B "SE"

"Super Express" rozpoczął kampanię skierowaną do partnerów biznesowych, która potrwa do 25 maja br

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jej celem jest nie tylko utrwalenie nowoczesnych rozwiązań graficznych, wprowadzonych przez dziennik w październiku ub.r., ale przede wszystkim zaakcentowanie zasad doboru treści i układu tematycznego, które wyróżniają "SE" spośród konkurencyjnych tytułów - poinformoła wydawca gazety portal Wirtualnemedia.pl.

 Kreację kampanii przygotowała wewnętrzna agencja In House.

Reklamy ukazywać się będą wyłącznie na prawych kolumnach magazynów: "Media i Marketing Polska" oraz "Brief", z wyróżnieniem w postaci metki, nawiązującej do popularnych rubryk  "Super Expressu" t.j. "Świat"", "Kraj" , "Finanse", "Gospodarka", "Dziś", "Twoje prawa, twoje pieniądze" oraz wtorkowego dodatku "Auto". Kampania będzie wspomagana mailingami elektronicznymi do klientów Biura Reklamy i Ogłoszeń.

"Super Express" na rynku funkcjonuje od ponad 14 lat.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"