Kampania bezpośredniej likwidacji szkód w PZU z udziałem Marcina Dorocińskiego

18 czerwca 2014 r. startuje kolejna odsłona kampanii PZU promująca usługę bezpośredniej likwidacji szkód, czyli możliwość likwidacji szkody w PZU dla klientów posiadających OC w PZU, nawet gdy sprawca jest ubezpieczony w innym towarzystwie ubezpieczeń.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania jest kontynuacją komunikacji dotyczącej "Rewolucji w OC"  czyli bezpośredniej likwidacji szkód. W nowym spocie przedstawiamy sposób funkcjonowania tej oferty. Po raz kolejny pokazujemy również, że jesteśmy firmą, na którą nasi klienci mogą liczyć w trudnych, stresujących sytuacjach, po prostu na której mogą polegać. Jest to też nasza druga produkcja z Marcinem Dorocińskim  – mówi Marta Życińska, dyrektor Biura Marketingu w PZU.

Kampania potrwa do końca lipca i obejmie telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne) oraz internet.

Koncept i kreację przygotowała agencja DDB, media zaplanował i zakupił Starlink.

Bezpośredni link do filmu: http://youtu.be/Sv8-I9C_9jw

Zmiany w biurze marketingu PZU

W związku ze zmianami wewnętrznymi w biurze marketingu PZU, Rafał Kowalczyk, kierownik zespołu komunikacji zewnętrznej w Grupie PZU przejmuje dodatkowo obowiązki z zakresu planowania i zakupu mediów.

Obszar którym obecnie będzie zarządzał to strategia marki, działania komunikacyjne ATL, produkcja, planowanie oraz zakup mediów (w tym w internecie), projekty specjalne oraz identyfikacja wizualna.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji