Kampania billboardowa Appetity z Systemem VPS

Kampania billboardowa Przyprawy Warzywnej Appetita z Systemem Zachowania Witamin

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W połowie kwietnia zakończyła się trwająca 1,5 miesiąca kampania telewizyjna Przyprawy Warzywnej Appetita z Systemem Zachowania Witamin VPS. Niejako jej kontynuacją jest w tej chwili intensywna i widoczna ogólnopolska kampania outdoorowa, obejmująca swoim zasięgiem wszystkie miasta powyżej 80 000 mieszkańców ( w tym: Warszawę, Kraków, Wrocław, Poznań, Trójmiasto i Śląsk).

Kampania billboardowa skierowana jest głównie do młodych i dojrzałych kobiet w wieku 25-55 lat, stanowiących grupę docelową marki Appetita.

Celem kampanii jest wzmocnienie przekazu telewizyjnego i wsparcie sprzedaży produktu. Strategia całości kampanii reklamowej zakłada zbudowanie wizerunku nowego produktu oraz umocnienie pozycji marki Appetita jako lidera w średnim segmencie niedrogich przypraw dobrej jakości.

Layout tablicy billboardowej jest typowo wizerunkowy, w którym położono nacisk tak na wizualizację samego produktu, jak i prezentację jego unikalnej cechy, jaką jest VPS - System Zachowania Witamin. Widoczne opakowanie Przyprawy Warzywnej Appetita oraz towarzyszące jej hasło "Przyprawiaj zdrowo" pozwalają na łatwą identyfikację z przeprowadzaną kampanią reklamą w najważniejszych stacjach tv.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"