.bringMore advertising zajmie się kampanią na temat doradztwa energetycznego

Agencja .bringMore Advertising wygrała przetarg Ministerstwa Energii na zaplanowanie i realizację ogólnopolskiej kampanii informującej o korzyściach płynących z usług doradztwa energetycznego.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
.bringMore advertising zajmie się kampanią na temat doradztwa energetycznego
fot. Shutterstock.com

Agencja .bringMore Advertising pokonała w przetargu trzy inne agencje: Mastermind Media, agencję reklamową DSK i Fabrykę Komunikacji Społecznej. Zwycięska firma złożyła ofertę z ceną 434,2 tys. zł brutto.

Zaplanowana przez Ministerstwo Energii kampania będzie realizowana jeszcze w tym roku, najpóźniej do końca października br. Ma promować możliwość skorzystania z usług doradztwa energetycznego w ramach projektu „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE”.

Projekt polega na działaniu punktów doradczych zlokalizowanych na terenie Polski,w których konsultanci udzielają bezpłatne informacje i wsparcie osobom fizycznym, przedsiębiorstwom, podmiotom z sektora publicznego, w tym gminom itp.

Działania reklamowe mają obejmować emisję spotu radiowego, reklamy prasowe oraz aktywności w internecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu