Agencja Saatchi & Saatchi jest autorem kreacji spotu reklamowego nowego produktu Karmi.
Wprowadzając na polski rynek Karmi Poema di Caffe koncern Carlsberg Polska rozszerza linię marki Karmi. Nowy smak ma uatrakcyjnić ofertę dla stałych konsumentek i umożliwić zdobycie nowych klientek .
Celem działań reklamowych jest zbudowanie świadomości nowego produktu oraz zachęcenie do zakupu obecne oraz nowe konsumentki piwa Karmi. Są to kobiety w wieku ok. 30 lat, z dochodami średnimi plus, wykształceniem średnim plus, mieszkające w miastach i aktywne zawodowo.Kampania wystartowała 27 maja. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.
Klient: Carlsberg PolskaAgencja: Saatchi & SaatchiPrzedstawiciele klienta: Anna Rogalska, Wojciech Żabiński, Agnieszka KuraPrzedstawiciele agencji: Anna Pańczyk, Małgorzata Tereszczenko, Joanna ReligaDyrektor kreatywny: Jacek SzuleckiDyrektor artystyczny: Jolanta GorczyńskaCopywriter: Kalina Domańska












