Kampania Majonezu Kieleckiego obejmie telewizję, Internet, radio, prasę oraz media społecznościowe i influencer marketing.
W ramach akcji emitowane będą billboardy sponsorskie przy popularnych programach w TVN oraz w grupach stacji TVP i Polsat. Równolegle w serwisie YouTube pojawi się spot reklamowy, który zwiększy widoczność marki wśród użytkowników Internetu.
Zaplanowano także działania promocyjne na serwisach należących do grupy Onet i Wirtualnej Polski oraz współpracę z dziewiętnastoma influencerami, którzy będą prezentować produkt w dedykowanych materiałach. Aktywności uzupełnią działania w kanałach social media Majonezu Kieleckiego.
Akcja promocyjna obejmie również emisję komunikatów sponsorskich w radiu. Dodatkowe wsparcie zapewnią publikacje w prasie kobiecej i branżowej, skierowanej do sektora handlowego.

Działania reklamowe zostaną wzmocnione poprzez materiały POS w sklepach, które zwiększą widoczność Majonezu Kieleckiego na półkach.
MAJONEZ KIELECKI FILM - Tradycyjnie doskonały
Za kreację, działania z influencerami odpowiada Optima Marketing Group, zakup mediów zrealizował dom mediowy YouWillSee.











