Kampania obiektywów Nikkor

"Dajemy do pieca" - kampania obiektywów Nikkor

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Trwa kampania firmy Nikon, której celem jest zwiększenie sprzedaży obiektywów Nikkor. Aby ten cel osiągnąć firma zwiększyła portfolio obiektywów oraz przygotowała atrakcyjniejszą ofertę cenową. Działania prosprzedażowe wspierane są kampanią reklamową pod hasłem „Dajemy do pieca”. Obejmuje ona magazyny fotograficzne: Pozytyw, Foto, specjalną edycję Foto-Obiektywu oraz dystrybucję 10 000 katalogów skierowanych do sklepów detalicznych.

Według badań przeprowadzonych przez GFK, w czerwcu Nikon miał 10,9% udziału wartościowego w rynku aparatów cyfrowych. Udziały Nikona systematycznie rosły od stycznia 2004 r., kiedy to wynosiły 1,8%. Wynik ten plasuje Nikona na czwartym miejscu wśród producentów aparatów cyfrowych na rynku polskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"