Jej celem jest sprzedaż Pakietów Wojażer – specjalnej, atrakcyjnej cenowo oferty zakupu biletów na pociągi Intecity, Express oraz TLK. Kampania ta została przygotowana z myślą o klientach, którzy do tej pory nie korzystali z usług IC i jest ograniczona w czasie.
Just przygotował dwa lekkie, piętnastosekundowe spoty telewizyjne: pierwszy – emitowany w dniach poprzedzających promocję (4-7 maja) oraz drugi, obecny na antenie w okresie sprzedaży Pakietów, czyli 8-15 maja. Idea kreatywna opiera się na przeniesieniu megafonu – ikony informacji kolejowej, do kiosków Ruchu, które prowadzić będą sprzedaż Pakietów. Kampanię telewizyjną uzupełniają reklamy w internecie, na portalu Interia.pl, spot radiowy emitowany w RMF FM oraz plakaty informacyjne w punktach sprzedaży Ruchu, który jest partnerem akcji.

Zakupem mediów zajął się Media Concept.
Wkrótce wystartuje też długofalowa kampania wizerunkowa PKP IC, która była przedmiotem wygranego przez Just przetargu.











