Kampania „Polska - Feel Invited” wraca do CNN i BBC (wideo)

Spot pod hasłem „Feel Invited” promujący atrakcje turystyczne Polski znów jest emitowany w CNN, a niebawem trafi na antenę BBC. Organizująca kampanię Polska Organizacja Turystyczna liczy na większe zainteresowanie odbiorców w związku z wyborami prezydenckimi w USA.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W CNN spot „Polska - Feel Invited” zostanie wyemitowany do 9 grudnia 225 razy w wersji 30-sekundowej i 275 razy w wersji 10-sekundowej przed prognozą pogody, a w BBC - do 2 grudnia 60 razy w wieczornym prime time. W CNN reklama jest pokazywana od 15 października, a na antenę BBC trafi w najbliższych dniach. Koszt emisji w tej pierwszej stacji wyniesie 485 tys. dolarów, a w tej drugiej 230 tys. dolarów.

W CNN i BBC pokazywany jest spot w reżyserii Łukasza Kośmickiego, znany z ubiegłorocznej kampanii „Polska - Feel Invited”.

- Mamy nadzieję, że dzięki tej akcji poza dotarciem z przekazem o Polsce do turystów powiększymy również grono interesariuszy, którzy będą przełamywać stereotypy związane z wizerunkiem naszego kraju - mówi Jolanta Grus, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej w Polskiej Organizacji Turystycznej. - Nowe kanały komunikacji, co prawda, szybko stają się modne, a przez to popularne i oczywiście wykorzystujemy je, informując o Polsce. Jednak tradycja telewizji, jej zasięg i opiniotwórczość w dalszym ciągu są niezastąpione - podkreśla Grus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online