Strategię i Clovin, z zespołem marketingu i sprzedaży – wiceprezesem Bartoszem Woźnickim, Grzegorzem Mościbrockim i Przemysławem Czyżewskim. Obsługą digitalową zajął się zespół TheRockets. (Agencja FCB&theMilkman, pod szyldem której ta praca powstała, nie istnieje już pod tą nazwą na rynku, a autorki kampanii założyły własną agencję OK Human.)
– To dla nas ogromne wyróżnienie znaleźć się w gronie najbardziej efektywnych kampanii na świecie i znaleźć się na shortliście Global Best of the Best Effie. To niesamowite uczucie widzieć, jak idea, w którą włożyłyśmy tyle serca i energii, rezonuje globalnie i znajduje swoje miejsce wśród tak inspirujących projektów – mówi Agnieszka Klimczak, creative partner, OK Human.
– Prace Global Best of the Best Effie Contenders on (tu lista) to przykłady najlepszych i najbardziej efektywnych kampanii na rynku, jednoczące marketingową społeczność wokół siły idei, insightów i kreatywności, które napędzają biznes. – mówią przedstawiciele Effie Global.

Wkrótce ogłoszeni zostaną zwycięzcy 2024 i najbardziej efektywna praca roku.











