Pod koniec kwietnia rozpocznie się kampania reklamowa kanału Europa Europa, która będzie miała na celu pokazanie kanału jako europejskiej telewizji prezentującej europejskie produkcje, zarówno klasyczne jak i te współczesne.
Kampania billboardowa zostanie przeprowadzona w miastach: Wrocław, Bydgoszcz, Białystok, Częstochowa, Toruń, Włocławek, Kołobrzeg, Grudziądz i Świnoujście i będzie miała na celu zainteresowanie nowych operatorów kablowych i abonentów kanałem. Oprócz outdooru reklama na tramwajach w Warszawie, Poznaniu i Łodzi, oraz prasa ogólnopolska (Film, Przekrój, Tele Rzeczpospolita, Tele Tydzień, Tele Swiat, TO & OWO, Telekabel, TVLider, TV SAT Magazyn, Magazyn Business Centre Club).
Europa Europa jest też sponsorem jednej z drużyn podczas Meczu Polo, który będzie miał miejsce 26 czerwca w trakcie Gali BCC i wręczenia nagród w konkursie Lider Polskiego Biznesu na Slużewcu. Kreację przygotowała agencja San Markos, kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Zenithmedia.












