Kampania reklamowa "Przyjaciółki"

Nowa kampania reklamowa tygodnika "Przyjaciółka"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wraz z pierwszym wrześniowym wydaniem Przyjaciółki ruszyła nowa kampania telewizyjna  tygodnika. Za kreację nowego spotu odpowiedzialna było studio produkcyjne Odeon we współpracy z działem marketingu Przyjaciółki i Mariuszem Chojeckim z działu graficznego Edipresse Polska S.A.

Nowy film reklamowy Przyjaciółki wykorzystuje nowoczesne techniki 3D.Męski głos lektora zastąpiła aktorka. Stworzony przez Agnieszkę Osiecką slogan -Bądź przyjaciółką przyjaciółki- nadal pozostaje sygnałem rozpoznawczym tygodnika.Kampania od 2 września jest obecna w TVP 1, TVP 2, Polsacie i TVN. Zakupem mediów  zajął się dom mediowy Optimedia.

Wydawcą tygodnika Przyjaciółka jest Edipresse Polska, jeden z największych wydawców w Polsce. Inne tytuły wydawane przez Edipresse to: VIVA!, Vita , Mamo to ja, Twoje Dziecko, Dom& Wnętrze , Przekrój, Viva! Uroda oraz pozycje książkowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"