Kampania reklamowa Radia 94

Agencja Grey Worldwide Warszawa wygrała przetarg na przygotowanie kampanii ATL dla Radia 94

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania obejmie outdoor, prasę oraz internet. Start kampanii planowany jest na 15.04.2004.

Kampania ma odnowić wizerunek stacji. Jest jednym z elementów szerszego programu zmian w Radiu 94. Radio ma wprawdzie utrzymać swój bezkompromisowy charakter i pozostać "męską stacją", jednak rezygnuje z szowinistycznego wizerunku. Nadal nadaje rockową muzykę i podejmuje kontrowersyjne tematy.

W przetargu brało udział 7 agencji, miedzy innymi Leo Burnett i Publicis.

"Zdobycie marki Radia 94 jest dla Grey'a dużym sukcesem" - powiedział Maciej Lipski, Dyrektor Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu w Grey Worldwide Warszawa. "Grey znany jest z tworzenia odważnych reklam. W tym przypadku poprzeczka została postawiona bardzo wysoko. Kampania, którą zaproponowaliśmy nie pozostawi nikogo obojętnym."

"Wybraliśmy propozycję najlepiej spełniającą nasze oczekiwania" - powiedziała Anna Jurczyńska, Dyrektor Promocji w Radiu 94. "Formuła i ramówka zmieniają się, co wpływa na lawinowy wzrost słuchalności stacji. Pomysły Grey'a to znakomita mieszanka kreatywności, komunikatywności i sporej dozy kontrowersyjności, oddająca nowa formułę naszej stacji. Mam nadzieję, że przyczyni się do dalszego zwiększenia rzeszy słuchaczy Radia 94." - dodała.

Planowaniem i zakupem mediów zajmie się Radio 94.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące