Kampania reklamowa sieci "Smyk"

Trwa świąteczna kampania reklamowa sieci sklepów dla dzieci Smyk

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jest to kolejny wspólny projekt Smyka i Agencji Reklamowej GonnaBe. Po bardzo udanej kampanii na rozpoczęcie roku szkolnego pt.: "Bo każde dziecko jest inne", tym razem GonnaBe zdecydowała się na humorystyczny aspekt kreacji. Dwuznaczne hasło przewodnie "Każdy ma coś ze Smyka" zilustrowane jest trzema zdjęciami dwu -, dziewięcio- i trzydziestopięciolatka, bawiących się gwiazdkowymi prezentami, zakupionymi oczywiście w Smyku. GonnaBe oprócz aspektu humorystycznego, skupiła się na image'owym charakterze layoutu, umieszczając całość na jaskrawym, dobrze widocznym, czerwonym tle i ubarwiając olbrzymim wizerunkiem twarzy świętego Mikołaja.

Na potrzeby projektu GonnaBe wspólnie ze Smykiem zorganizowała sesję fotograficzną. Na casting zgłosiło się  wiele osób. Poszukiwano dzieci w szerokim przedziale wiekowym, a szczególną uwagę zwracano na charakterystyczne twarze. Praca z dziećmi daje wyjątkową satysfakcję - zgodnie podkreślają Rafał Korulczyk Creative Director GonnaBe i szef marketingu Smyka Dorota Całka - z nikim nie pracuje się tak przyjemnie. Pomogły doświadczenia z jesiennej kampanii "Będę duży...teraz jestem Smyk", na potrzeby której też zorganizowano sesję zdjęciową, a przed dziećmi postawiono zadanie przyjęcia roli dorosłych. Tym razem głównym wymogiem była naturalność. Na zdjęciach są  polskie dzieci, 35-letni Staś z layoutu też jest Polakiem, ale już Mikołaj pochodzi prosto z Laponii - żartuje Rafał Korulczyk.

Agencji powierzono kreację plakatu, reklamy prasowej, broszury image/product, spotu radiowego, dodatkowych materiałów promocyjnych i wizualizację sklepów. Kształt reklamy radiowej objęty jest na razie tajemnicą, ale wiadomo już, że w jego realizacji nie wzięli udziału profesjonalni lektorzy, ale tak jak w przypadku projektów graficznych - dzieci. Przystępowaliśmy do nagrań pełni obaw - mówi odpowiedzialny za kreację spotu Marcin Kruszyński - bo oprócz dużej satysfakcji, praca z dziećmi to także wielka niewiadoma. Efekt naszej pracy już wkrótce będzie można ocenić. Spoty będą emitowane w rozgłośniach lokalnych i centrach handlowych.

Za pomocą kampanii Smyk po raz kolejny podkreślił swoją pozycję lidera na rynku sklepów z artykułami dziecięcymi. Zaznaczając swoją odmienność od innych sklepów tego typu, spozycjonował się jako firma z najwyższej półki, pomysłowa, potrafiąca zadbać o swój wizerunek.  A przede wszystkim, na co wpływ ma styl kreacji, wyrażono szacunek do klienta, szczególnie tego najmłodszego.

Kampania ma charakter ogólnopolski. Potrwa do końca roku. Za stronę kreatywną projektu, podobnie jak w przypadku poprzedniej kampanii, odpowiadają Rafał Korulczyk oraz Marcin Kruszyński (Copywriter). Obsługą klienta, którego reprezentowały panie Dorota Całka i Izabela Dembicka (Specjalista ds. Marketingu) zajęli się ponownie Michał Korulczyk (Account Director) i Agata Kaczor (Account Executive). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"