Kampania Sunsilk

Teraz reklama zaskoczy Cię bardziej niż kiedykolwiek...

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Już od piątku 23 stycznia wszyscy mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Gdańska i Katowic, którzy podczas weekendów (piątek-niedziela) odwiedzają Cinema City mogą się przekonać, że reklama wcale nie musi być nudna. Wszystko to za sprawą marki Sunsilk, która w styczniu 2004 roku rozpoczęła w kinach kampanię reklamową szamponu i maseczki do włosów niszczonych suszeniem i modelowaniem.

Inspiracją do przeprowadzenia kampanii pod hasłem "Skończ z codziennym koszmarem twoich włosów" była bardzo charakterystyczna, utrzymana w konwencji horroru reklama telewizyjna produktu. Kampania kinowa prowadzona jest w placówkach Cinema City, równocześnie w pięciu miastach Polski - Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku i Katowicach. Całość kampanii tworzą: film reklamowy, emitowany w bloku przed seansami filmowymi, sampling produktu, stand promocyjny przy akcji samplingowej, plakaty reklamowe utrzymane w konwencji horroru, umieszczane w kasetonach pomiędzy plakatami filmowymi oraz "life performance".

Elementem najbardziej wyróżniającym kampanię, łamiącym wszelkie standardy istniejące dotychczas w reklamie jest "life performance" - odbywające się na żywo 15-sekundowe scenki aktorskie odgrywane w trakcie bloku reklamowego, bezpośrednio powiązane z reklamą Sunsilk. Żartobliwy, bardzo ekspresyjny, dialog pomiędzy dwiema dziewczynami, skarżącymi się na problemy z włosami niszczonymi codziennym suszeniem i modelowaniem, jest całkowicie nowatorską formą wzmocnienia przekazu filmu reklamowego. Z pewnością każdy widz, który wyjdzie z kina, oprócz filmu będzie pamiętał także reklamę Sunsilk.

Kampania trwa do 15 lutego w każdy weekend.

Klient - Unilever, brand - Sunsilk

Koncepcja i realizacja life performance - Headlines Brand & Corporate Communication

Sampling - Headlines Brand & Corporate Communication

Kreacja filmu reklamowego - agencja reklamowa JWT

Zakup mediów - Initiative

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"