Kampania telewizyjna Ecco

25 września rusza telewizyjna kampania Ecco Shoes Poland wspierająca kolekcję obuwia i akcesoriów na sezon jesień/zima 2006.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampania telewizyjna obejmie kanały tematyczne i będzie częścią ogólnopolskiej kampanii reklamowej ECCO prowadzonej od 1 września. Główne kanały komunikacji wykorzystane w kampanii telewizyjne to: TVN24, TVN Style, MTV oraz Discovery.

„Spot ECCO Spark ma charakter wizerunkowy i został zrealizowany został przez duńską agencję „We Love People” odnosząc się bezpośrednio do wartości i charakteru produktów ECCO – mówi Maciej Wyrwas – PR & Marketing Department ECCO Shoes Poland.

            

Od 1 września ECCO Shoes Poland prowadzi również kampanię prasową oraz outdoor ze kreacją ECCO Spark i ECCO Supercross. Reklamy prasowe pojawiają się w tytułach modowych typu Twój Styl, Gala, Viva, ELLE, męskich - Playboy, CKM oraz opiniotwórczych takich jak Wprost, Polityka, Newsweek i Przekrój. Kampania outdoor obejmuje emisję reklamy na nośnikach wielkoformatowych typu backlight w sześciu głównych miastach tj. Warszawa, Poznań, Trójmiasto, Katowice, Kraków, Wrocław. W kampanii są wspierane modele obuwia z kolekcji codziennej, klasycznej i sportowej.

Za planowanie mediów odpowiada Initiative Warszawa.

Równocześnie ECCO Shoes Poland prowadzi kampanię reklamową i PR w ramach akcji ECCO Walkathon – Spacer Ludzi Dobrej Woli! Kampania reklamowa wykorzystuje tytuły prasowe takie jak Gala, Metro, Metropol, Gazeta Wyborcza, Wprost, Wik, reklamę zewnętrzną typu airwall oraz spot telewizyjny emitowany w TVN 24. Równocześnie prowadzone są silne działania PR. „Akcja opiera się na prostym pomyśle: Spacerujesz – Pomagasz! W tym roku wspieramy trzy fundacje charytatywne PAH, PTK oraz WWF, a za każdy kilometr przebyty, ECCO przekazuje 4 PLN na rzecz wybranej przez uczestnika fundacji. W tym roku spotykamy się 23 września na Polu Mokotowskim w Warszawie o g.9.30.” – mówi Maciej Wyrwas.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska