Kampania telewizyjna marki FRoSTA

1 października br. rusza kampania telewizyjna nowych warzyw marki FRoSTA. Jej celem jest prezentacja oferty produktowej oraz budowanie wizerunku marki jako producenta mrożonych mieszanek warzywnych z różnych kuchni świata. Kampania potrwa do 4 grudnia.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zadaniem kampanii telewizyjnej jest budowanie wizerunku marki FRoSTA jako producenta wysokiej jakości mrożonych warzyw oraz wzmocnienie znajomości marki. Kampania promuje bogatą i różnorodną ofertę mrożonych mieszanek warzywnych FRoSTY. Motywem przewodnim przekazu jest podkreślenie naturalności, różnorodności i międzynarodowego charakteru produktów warzywnych FRoSTY.

Spoty kreacją graficzną nawiązują do poprzedniej kampanii telewizyjnej FRoSTY, poświęconej daniu gotowemu Paella. Znany z reklamy dania Paella, Piotr tym razem inspiruje swojego włoskiego przyjaciela Toniego do gotowania z Warzywami na patelnię toskańskimi. Bohaterowie spotu udowadniają, że z produktami marki FRoSTA można w prosty sposób przygotować smaczny posiłek.

Kampania FRoSTY jest realizowana w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN, TVP1, TVP2, a także kanałach tematycznych reprezentowanych przez AtMedia. Spoty reklamowe będą emitowane w dwóch wersjach: 30 i 15-sekundowej. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG. Kampania potrwa do 4 grudnia 2011 r.

Termin kampanii: 1 października 2011 - 4 grudnia 2011

Dom mediowy:     MPG

Dom produkcyjny: five three double ninety filmproductions GmbH z Hamburga

Scenariusz: five three double ninety filmproductions GmbH z Hamburga

Reżyseria: Kai Sher

Zdjęcia: Bjorn Haneld

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"