Kampania telewizyjna marki Miller

Nowa kampania telewizyjna marki Miller Genuine Draft rozpoczęła się 4 lipca br.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Można ją obejrzeć na najpopularniejszych kanałach telewizyjnych: TVN,  Polsat oraz w TVN7, Discovery, National Geographic, AXN, MTV i VIVA. Media zakupił dom mediowy Starcom.

Koncepcja reklamy, jako odpowiedź na nową strategię międzynarodową marki Miller, została opracowana przez londyńską agencję Mother.

Motywem przewodnim spotu jest swoista łatwość, z jaką główny bohater przechodzi przez kolejne sceny - w ciekawy sposób naruszając zasady logiki i prawdopodobieństwa, uczestniczy w rzeczywistości, w której "zawsze ma z górki".

Niecodziennych zabiegów wymagało takie zorganizowanie przestrzeni na planie filmowym oraz taka realizacja spotu, aby udało pokazać ową podróż z górki powtórzoną jednocześnie w drodze po Millera oraz w drodze z powrotem z zakupionym już Millerem.

Realizacja spotu odbyła się pod okiem dyrektora artystycznego Al'a MacCuish'a. Autorem zapadającej w pamięć muzyki jest natomiast PARV THIND (warstwa muzyczna spotu to fragment piosenki 'FANTASTIC CAT' TAKAKO MINEKAWY).

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"