Kampania tranzytowa Radia PiN

Najnowsza kampania tranzytowa Radia PiN ma na celu przybliżeniesłuchaczom ramówki oraz osób, które tworzą warszawskie Radio PiN.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Każde z haseł będących elementem layoutu odnosi się do tematykiprogramów Radia PiN. "Czy hossa czy bessa" to znak rozpoznawczy"Dobrego Programu Gospodarczego", a także informacji giełdowychpodawanych przy okazji programów o tematyce finansowej igospodarczej. "I scena i ekran" ma symbolizować kulturę, a "I pianoi forte" to odniesienie do muzyki Radia PiN.

Kampania będzie realizowana wyłącznie na nośnikach Premium naautobusach Scania OmniCity, które posiadają specjalną tablicęreklamową.

Za ekspozycję wszystkich layoutów, produkcję, bieżącemonitorowanie kampanii oraz serwisowanie nośników odpowiedzialnajest firma CAM Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"