Kampania wizerunkowa AXN

Telewizja akcji AXN przeprowadza kampanię wizerunkową w TVN TURBO

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Spoty promują najbardziej emocjonujące pozycje kanału: filmy, seriale i programy reality oraz emisję przez AXN pełnych transmisji z rajdów WRC w latach 2004 i 2005.

Kampania przeprowadzana pod hasłem: "Sprawdź, czy masz już AXN" jest skierowana do osób prowadzących aktywny tryb życia, lubiących akcję i emocje, w tym również do miłośników rajdów samochodowych. Szczególną uwagę w spotach poświęcono wyjątkowemu programowi "Rajdowy styl" (WRC Shakedown). Jest to jedyna tego typu produkcja o Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Świata (WRC), dostępna wyłącznie na kanale AXN. Pokazuje kulisy rajdu, wyjątkowe miejsca i ludzi tworzących niepowtarzalną atmosferę WRC.

Trzydziesto- i piętnastosekundowe spoty będą pojawiały się na antenie TVN TURBO przez dwa tygodnie. Telewizyjny kanał akcji AXN jest dostępny na platformie Polsat Cyfrowy oraz w wybranych telewizjach kablowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji