Kampania wizerunkowa AXN

Telewizja akcji AXN przeprowadza kampanię wizerunkową w TVN TURBO

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Spoty promują najbardziej emocjonujące pozycje kanału: filmy, seriale i programy reality oraz emisję przez AXN pełnych transmisji z rajdów WRC w latach 2004 i 2005.

Kampania przeprowadzana pod hasłem: "Sprawdź, czy masz już AXN" jest skierowana do osób prowadzących aktywny tryb życia, lubiących akcję i emocje, w tym również do miłośników rajdów samochodowych. Szczególną uwagę w spotach poświęcono wyjątkowemu programowi "Rajdowy styl" (WRC Shakedown). Jest to jedyna tego typu produkcja o Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Świata (WRC), dostępna wyłącznie na kanale AXN. Pokazuje kulisy rajdu, wyjątkowe miejsca i ludzi tworzących niepowtarzalną atmosferę WRC.

Trzydziesto- i piętnastosekundowe spoty będą pojawiały się na antenie TVN TURBO przez dwa tygodnie. Telewizyjny kanał akcji AXN jest dostępny na platformie Polsat Cyfrowy oraz w wybranych telewizjach kablowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+