Kampania wizerunkowa Coca-Cola Poland Services

Bo liczy się każda kropla" ("Make Every Drop Count") - pod takimhasłem Coca-Cola promuje swoją strategię biznesową Fit for theFuture.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

"Bo liczy się każda kropla" to kampania o zasięgu globalnym. Wjej ramach pojawiają się trzy reklamy drukowane w głównych pismachopiniotwórczych. Komunikują one główne przesłania strategii Fit forthe Future, czyli: oferowanie szerokiego wyboru napojówbezalkoholowych zaspokajających różne potrzeby konsumentów,ułatwianie świadomego wyboru produktu poprzez umieszczanieczytelnej i zrozumiałej informacji na opakowaniach, promowanieaktywności fizycznej oraz odpowiedzialne działaniamarketingowe.

Film wizerunkowy polskiego oddziałuCoca-ColaMłody rowerzysta, dziewczyna na tle zabytkowego miasta, dziecigrające w piłkę nożną i zespół muzyczny podczas próby - tobohaterzy nowego filmu reklamowego Coca-Cola "Bo liczy się każdakropla". Każdy z nich ma do wyboru ponad 30 różnych napojów, któreodżywiają, nawadniają i orzeźwiają lub po prostu pozwalają imcieszyć się każdą kroplą życia.

- Celem filmu jest przedstawienie bogatego portfolio produktówfirmy Coca-Cola. Dzięki szerokiemu asortymentowi oferowanemu przezCoca-Cola, każdy z nas może wybrać taki produkt, który najbardziejmu odpowiada. Grupą docelową kampanii są wszyscy konsumenciproduktów firmy Coca-Cola, ale nie tylko. Oprócz przedstawienianaszego portfolio, chcemy również pokazać, że nasze produkty mogątowarzyszyć konsumentom o każdej porze dnia, w trakcie ichcodziennych zajęć, dając im radość i lepsze samopoczucie,zwiększając energię, dostarczając organizmowi niezbędnychskładników odżywczych, jak i odpowiednio go nawadniając -powiedziała Iwona Sarachman, Dyrektor ds. Komunikacji i KontaktówZewnętrznych Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o.

Film reklamowy będzie emitowany od 24 do 30 grudnia 2007 roku wtelewizji TVN oraz TVN Biznes. Spot został adaptowany w polskimoddziale agencji reklamowej Publicis, a media zakupił dom mediowyStarcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"