Agencja Freelance Polska przygotowała kampanię wizerunkową "Oczy UPC" dla UPC TELEWIZJA KABLOWA.
Trwa kampania wizerunkowa UPC Telewizji Kablowej "Oczy UPC". Megaboardy w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Katowicach, Szczecinie, Wrocławiu, Lublinie i Bydgoszczy oraz reklama na przystankach autobusowych promują bogactwo oferty programowej UPC Telewizji Kablowej. Jednocześnie UPC przygotowała specjalne oferty cenowe dla nowych klientów oraz, wspólnie z National Geographic Magazine, ofertę rabatową dla aktualnych abonentów.
Kampania wizerunkowa przygotowana przez agencję Freelance Polska potrwa od 1 do 30 września br. Megaboardy i plakaty promują różnorodność tematyczną oferty UPC Telewizji Kablowej. Megaboardy z wizerunkiem Papuasa ilustrują kanały dokumentalne i podróżnicze, dziewczyna z brokatowymi oczami to symbol rozrywki, świata filmu i muzyki, sowę wybrano do promocji kanałów przyrodniczych, znany wszystkim Spiderman symbolizuje kanały dla dzieci, natomiast Arabka - przygodę i egzotykę. Nowością w tej kampanii są światełka (kwadraciki neonowe) ozdabiające megaboardy.

Freelance Polska już po raz drugi stosuje ruchomy element na billboardzie (w poprzedniej kampanii na megaboardach UPC pojawiła się obracająca się piłka).











