Kampania wizerunkowa UPC Polska

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Freelance Polska przygotowała kampanię wizerunkową "Oczy UPC" dla UPC TELEWIZJA KABLOWA.

Trwa kampania wizerunkowa UPC Telewizji Kablowej "Oczy UPC". Megaboardy w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Katowicach, Szczecinie, Wrocławiu, Lublinie i Bydgoszczy oraz reklama na przystankach autobusowych promują bogactwo oferty programowej UPC Telewizji Kablowej. Jednocześnie UPC przygotowała specjalne oferty cenowe dla nowych klientów oraz, wspólnie z National Geographic Magazine, ofertę rabatową dla aktualnych abonentów.

Kampania wizerunkowa przygotowana przez agencję Freelance Polska potrwa od 1 do 30 września br. Megaboardy i plakaty promują różnorodność tematyczną oferty UPC Telewizji Kablowej. Megaboardy z wizerunkiem Papuasa ilustrują kanały dokumentalne i podróżnicze, dziewczyna z brokatowymi oczami to symbol rozrywki, świata filmu i muzyki, sowę wybrano do promocji kanałów przyrodniczych, znany wszystkim Spiderman symbolizuje kanały dla dzieci, natomiast Arabka - przygodę i egzotykę. Nowością w tej kampanii są światełka (kwadraciki neonowe) ozdabiające megaboardy.

Freelance Polska już po raz drugi stosuje ruchomy element na billboardzie (w poprzedniej kampanii na megaboardach UPC pojawiła się obracająca się piłka).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu