Kampania 'Z miłości serc' w internecie

Firmy stat.pl, Gemius SA oraz spółka Polskie Badania Internetu (PBI) udostępniły Fundacji 'Z miłości serc' bezpłatnie powierzchnię reklamową na ponad 20 tysiącach stron internetowych.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

To kolejna cegiełka na rzecz ratowania życia Agnieszki Nieznańskiej, dwudziestopięciolatki chorej na raka kości. Dzięki wspólnej akcji kampania społeczna fundacji dotarła do niemal 1,7 miliona potencjalnych darczyńców i ludzi dobrej woli.

Reklama Fundacji „Z miłości serc” była emitowana przez miesiąc na przestrzeni witryn, korzystających z bezpłatnych statystyk oferowanych przez firmę stat.pl w porozumieniu ze spółką PBI (stat.pl/PBI). W wyniku przeprowadzenia kampanii reklamę zobaczyło 1 627 648 użytkowników (cookies), codziennie kontakt z kampanią miało średnio 54 894 internautów. Dzięki emisji reklam fundacji na witrynach objętych usługą bezpłatnych statystyk stat.pl/PBI kampania społeczna została dostrzeżona w polskim internecie  –podkreśla Przemysław Kral, pełnomocnik Fundacji „Z miłości serc”. – Ogromne zainteresowanie internautów przełożyło się na zgromadzenie znaczących środków finansowych, które w całości zostaną przekazane na pokrycie kosztów zabiegów chemioterapii oraz rehabilitację Agnieszki.

Kreacja reklamowa typu pop-under przekierowywała użytkowników na stronę www.zmilosciserc.pl, gdzie internauci mogli uczestniczyć w charytatywnej aukcji internetowej, dokonać wpłaty na konto fundacji, a nawet zakupić bilety na dobroczynne imprezy, w tym na zorganizowany 22 kwietnia przez Fundację „Z miłości serc” koncert i bal charytatywny, który swą obecnością uświetniły gwiazdy polskiej estrady i popularni aktorzy, m.in. założyciele fundacji Agnieszka Popielewicz i Marcin Mroczek, aktorzy serialu „M jak Miłość” i „Na Wspólnej” oraz uczestnicy programu „Taniec z Gwiazdami”.

Po raz kolejny przekonujemy się wspólnie, że internet jest ważnym kanałem komunikacji - w tym przypadku pozyskiwania darczyńców i sponsorów, jak również informowania internautów o celu kampanii i jej przebiegu – wyjaśnia Jarosław Kownacki ze stat.pl. - Z tego względu firma stat.pl dodatkowo udostępniła fundacji profesjonalne statystyki stron. Dzięki statystykom statBiznes organizatorzy kampanii mogą na bieżąco śledzić zainteresowanie internetowej widowni realizowaną akcją społeczną oraz planować przyszłe działania. W kwietniu br. – jak wynika ze statystyk dostarczonych przez firmę stat.pl – na witrynie fundacji odnotowano 164 tysięcy odsłon. Przeważająca większość internautów dotarła na stronę, klikając na kreację reklamową.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji