Zalando w nowej kampanii zachęca kobiety z całej Europy do tego, aby wyrażały swój własny, niczym nieograniczony styl.Głównym elementem akcji „Ja. Bez ograniczeń.” jest 30-sekundowy spot autorstwa Andrew Rothschilda, kręcony w kilku różnych miejscach na terenie Stanów Zjednoczonych. Reklamę można zobaczyć w internecie.
Ponadto cztery ambasadorki kampanii w kolejnych odsłonach podzielą się swoimi doświadczeniami w krótkich spotach przybliżających postać każdej z nich z osobna.
– Jesteśmy bardzo podekscytowani planowaną kampanią „Ja. Bez ograniczeń.”, która mówi o tym, że każdy z nas jest absolutnie wyjątkowy. Mamy nadzieję, że asortyment oferowany przez Zalando pomoże każdej z naszych klientek wyrazić swoją osobowość i piękno w wybranych przez siebie stylizacjach. Kampania stawia na indywidualność i różnorodność – mówi Jolanda Smit, director group brand relations Marketing.

Uzupełnienie kampanii stanowią reklamy prasowe, na nośnikach zewnętrznych oraz w kanałach należących do Zalando.Za koncepcję i kreację kampanii odpowiada dział marketingu Zalando. Produkcją spotów zajęło się studio And Production, postprodukcją Raw Files & Andrew Rothschild.











