Kanał Lech TV ma już koncesję na nadawanie

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała KKS Lech Poznań koncesję na nadawanie kanału tematycznego Lech TV w sieciach kablowych. Klubowa stacja ma ruszyć w najbliższych trzech miesiącach.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Koncesja zakłada, że kanał będzie miał charakter informacyjno-publicystyczno-sportowy. W jego ramówce znajdą się: serwis informacyjny na temat Lecha i autorskie materiały prezentujące klub i zawodników „od kuchni”. Trwają także rozmowy dotyczące pokazywania w stacji archiwalnych meczów poznańskiej drużyny. Lech TV będzie nadawał przynajmniej 14 godzin na dobę, w tym 1-2 godziny nowych materiałów każdego dnia.

- Lech TV, podobnie jak wszystkie telewizje klubowe na świecie, będzie promował klub i jego wartości. Będzie to format wzorowany na podobnych klubowych kanałach telewizyjnych w Europie Zachodniej - zapowiada Tomasz Zmyślny, dyrektor generalny sieci kablowej Inea, która została sponsorem technicznym klubu piłkarskiego Lech Poznań (więcej na ten temat).

To właśnie Inea jako jedyny operator posiadać będzie stację Lech TV w swojej ofercie. Kanał będą mogli oglądać wszyscy abonenci pakietów standardowych telewizji cyfrowej Inea, czyli w tej chwili około 100 tys. mieszkańców Wielkopolski. Programy Lech TV będą cały czas dostępne w internecie, w co najmniej takim samym zakresie jak obecnie (w serwisie Lecha, poprzez kanał na YouTubie).

Lech TV będzie pierwszym kanałem telewizyjnym klubu piłkarskiego w Polsce. Obecnie kluby najczęściej udostępniają realizowane przez siebie materiały wideo w internecie (głównie poprzez YouTube).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą