Pierwsze wydanie magazynu futbolu kobiecym zaplanowano w niedzielę o godz. 13. Jego gospodarzem będzie Adam Kotleszka, a gośćmi będą Joanna Tokarska i Nina Patalon, zaplanowano też rozmowy telefoniczne z Ewą Pajor i Agatą Guściorą.
Adam Kotleszka od kilku lat jest związany z Grupą Weszło. Komentuje mecze i prowadzi niektóre audycje w Weszło FM, a jego autorski „Magazyn lig egzotycznych” od wiosny ub.r. jest emitowany także w Kanale Sportowym.

Pod koniec sierpnia na Kanale Sportowym zadebiutował cykl wywiadów Małgorzaty Domagalik „Niech gadają”, a w połowie września - wspólny program Krzysztofa Stanowskiego i Roberta Mazurka.
We wrześniu prezesem Kanału Sportowego został Maciej Sawicki, a dyrektorem ds. rozwoju biznesu - Agnieszka Prachniak (oboje poprzednio pracowali w PZPN). Do zespołu menedżerskiego Kanału dołączyła także Marta Romanowska, poprzednio związana z Rakowem Częstochowa.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zbigniew-boniek-pzpn-firma-ganador-kanal-sportowy-youtube,7170094123411585a ##
Maciej Sawicki zapowiedział niedawno, że z początkiem 2022 roku ma ruszyć darmowa platforma streamingowa Kanału Sportowego, a dwa-trzy miesiące później pojawi się jego aplikacja na urządzenia mobilne i smart TV. - Będziemy produkować dużo więcej programów, żeby je w inny sposób pokazywać i komercjalizować - stwierdził.

Kanał Sportowy działa od wiosny ub.r. Jego udziałowcami i głównymi twórcami oprócz Mateusza Borka są Michał Pol, Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski.
Kanał ma obecnie 617 tys. subskrybentów, a opublikowane na nim 1,5 tys. materiałów zanotowało łącznie 227 mln odtworzeń. Dodatkowo Kanał Sportowy Extra, z fragmentami programów i relacjami zza kulis, ma 193 tys. subskrybentów i 37 mln odtworzeń opublikowanych treści.











