Były dziennikarz „Auto Świata” w Kanale Zero

Współpracę z Kanałem Zero zaczął Hubert Kłoda - youtuber i dziennikarz zajmujący się tematyką motoryzacyjną. Poprzednio był związany z magazynem „Auto Świat”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Były dziennikarz „Auto Świata” w Kanale Zero

We wtorek na Kanale Zero pojawił się materiał z cyklu „Commentery”, w którym Hubert Kłoda mówi o protestach aktywistów z grupy Ostatnie Pokolenie.

Od lutego do października br. Hubert Kłoda pracował w „Auto Świecie” (Ringier Axel Springer Polska), jako dziennikarz zajmował się treściami audio i wideo.

Hubert Kłoda prowadzi własny kanał youtube’owy o tematyce motoryzacyjno-podróżniczej, a jako freelancer zajmuje się content marketingiem.

Kilka dni temu informowaliśmy, że do Kanału Zero przechodzi Karolina Sobocińska, poprzednio związana z serwisem Plotek.pl. Z kanałem po niecałych trzech miesiącach pracy rozstał się natomiast redaktor naczelny Piotr Mieśnik, odeszły również influencerki Monika Goździalska i Weronika Woszczek.

Kanał Zero ma obecnie 1,39 mln subskrybentów, a 2,4 tys. opublikowanych na nim materiałów zanotowało w sumie ok. 400 mln odtworzeń. Według danych z Socialblade w listopadzie treści na kanale oglądano 40,4 mln razy, w październiku - 43,6 mln, a we wrześniu - 38 mln.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]