Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich w maju 2023 roku wyniósł 1,73 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 4,85 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Wiceliderem była Stopklatka. W analizowanym okresie wynik stacji wyniósł 1,22 proc., po wzroście o 11,93 proc.
Na podium znalazł się jeszcze FOX, którego udział uplasował się na poziomie 0,51 proc. (w dół o 12,07 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-odbierac-naziemna-telewizja-cyfrowa-lista-kanalow,7169645507032705a ##
Najwięcej zyskał Canal+ Family, który awansował z miejsca 25. na 22. Jego udział zwiększył się o 125 proc. do 0,09 proc.
Z kolei najwięcej straciła stacja AXN Black - było to 41,67 proc. do 0,07 proc. Kanał spadł z pozycji 20. na 24.

Rynek kanałów filmowo-serialowych na stabilnym poziomie
Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim miesiącu wyniósł 8,57 proc. Względem maja 2022 roku spadek wyniósł 0,23 proc.
W grupie komercyjnej 16-49 w maju 2023 roku pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale - z udziałem na poziomie 1,77 proc. (wzrost o 3,51 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizja-maj-2023-polsat-lider-jak-odbierac-lista-kanalow-sieci-kablowe,7169647047784065a ##
Drugą lokatę zajęła Stopklatka (1,02 proc. udziału; w dół o 9,73 proc.). Podium uzupełnia Polsat Film (0,65 proc.; + 8,33 proc.), który awansował z piątej lokaty.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 120 proc. do 0,11 proc., też pochwalił się mógł Canal+ Family. W tym ujęciu najwięcej stracił kanał AXN Spin - było to 50 proc. do 0,01 proc. udziału.
Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 8,08 proc. (spadek o 7,87 proc.).











