TVP Seriale liderem kanałów filmowo-serialowych, FOX awansował na podium

Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w listopadzie 2021 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Comedy Central Extra, a liderem spadków była stacja Canal+ Family - raport Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich w listopadzie 2021 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 29,30 proc. do 1,56 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Havas Media Group, opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Wiceliderem była Stopklatka. W analizowanym okresie wynik stacji wyniósł 1,34 proc., po wzroście o 12,14 proc.

Na podium znalazł się jeszcze FOX, którego udział uplasował się na poziomie 0,60 proc. (do góry o 31,02 proc.). Stacja awansowała z czwartej lokaty.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-dokumentalne-listopad-2021-fokus-tv,7170061684446849a ##

Najwięcej zyskał Polsat Comedy Central Extra, który awansował z miejsca 14. na 7. Jego udział zwiększył się o 48,47 proc. do 0,34 proc.

Z kolei najwięcej straciła stacja Canal+ Family, której wynik zmalał o 45,65 proc. do 0,03 proc. udziału. W zestawieniu kanał spadł na ostatnią lokatę.

Rynek kanałów filmowo-serialowych wzrósł o 8 proc.

Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim miesiącu wyniósł 8,33 proc. Względem listopada 2020 roku wzrost wyniósł 7,85 proc.

grafika

W grupie komercyjnej 16-49 w listopadzie br. pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale - z udziałem na poziomie 1,46 proc., po wzroście o 23,14 proc.

Drugą lokatę zajęła Stopklatka (1,27 proc. udziału; do góry o 14,74 proc.). Podium uzupełnia FOX, który przed rokiem był czwarty (0,85 proc.; + 47,50 proc.).

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 94,59 proc. do 0,07 proc., pochwalił się mógł kanał Romance TV. W tym ujęciu najwięcej stracił Canal+ Family - było to 55,93 proc. do 0,03 proc. udziału.

Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 8,40 proc. (wzrost o 5,89 proc.).

grafika
MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?