Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w lutym br. platformę TVN24 (w ramach badania obejmuje ruch z serwisu www TVN24.pl oraz aplikacji Fakty TVN, Kontakt 24 i Pogoda TVN Meteo) odwiedziło 10,28 mln użytkowników, czyli 34,22 proc. wszystkich internautów w Polsce. Każdy spędził tam średnio 26 minut i 36 sekund.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn24-lider-kanaly-informacyjne-tvp-info-wydarzenia24-biznes24-jak-odbierac,7170019732125825a ##
TVN24 miał mniej więcej dwukrotnie wyższe wyniki niż zajmujące kolejne miejsca platformy internetowe Polsat News i TVP Info. Platforma Polsat News (czyli serwis www i aplikacja mobilna stacji) zanotowała 5,22 mln użytkowników, 17,4 proc. zasięgu oraz 10 minut i 14 sekund przeciętnego czasu korzystania, a platforma TVP Info - 5,12 mln internautów, 17,05 proc. zasięgu oraz 13 minut średniego czasu spędzonego przez odwiedzającego.

Z kolei serwis Telewizji Republika, działający pod adresem tvrepublika.pl, odwiedziło 744,4 tys. internautów, spędzając przeciętnie po 8 minut i 48 sekund.
W porównaniu do stycznia wszystkie platformy osiągnęły spore odwiedzalności, zapewne w związku z dużo większym zainteresowaniem mediami informacyjnymi od rozpoczęcia 24 lutego rosyjskiej inwazji militarnej na Ukrainę.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/po-trzech-tygodniach-wojny-zainteresowanie-informacjami-w-internecie-slabnie,7170015819102337a ##

TVN24 zyskało w internecie 908,2 tys. internautów (to 9,7 proc. w górę), a przeciętny czas korzystania przez odwiedzającego wydłużył się o 3 minuty i 4 sekundy (13 proc.).
Platforma Polsat News osiągnęła wzrost o 1,01 mln użytkowników (23,9 proc.) oraz 2 minuty i 35 sekund średniego czasu korzystania (33,8 proc.), a platforma TVP Info - o 1,23 mln użytkowników (31,5 proc.) oraz 36 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez internautę (4,8 proc.).
Z kolei serwis Telewizji Republika zyskał 228,4 tys. użytkowników (44,3 proc.) i 2 sekundy średniego czasu korzystania (0,4 proc.).












