Udziału Eurosportu w zeszłym miesiącu wyniósł 0,73 proc., czyli o 92,1 proc. więcej niż rok wcześniej. Na drugiej pozycji znalazł się Polsat Sport, który zaliczył wzrost o 45,0 proc. do poziomu 0,71 proc. udziału. Z kolei na trzecie miejsce z czwartego awansował TVP Sport. Jego udział wzrósł o 20,0 proc. i wyniósł 0,24 proc.
Największy wzrost, wynoszący aż 281,1 proc., odnotował kanał Orange Sport (rok temu nadający pod nazwą Orange Sport Info), którego udział uplasował się na poziomie 0,14 proc. Awansował dzięki temu z ósmego na szóste miejsce. Z kolei największy spadek zanotował zajmujący przedostatnie miejsce Polsat Futbol, którego udział zmalał o 57,1 proc. i wyniósł raptem 0,01 proc. Stacja ta z końcem maja br. zakończyła nadawanie.
W grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce zajął Polsat Sport z udziałem na poziomie 0,64 proc. po wzroście o 36,2 proc. Na drugiej lokacie znalazł się Eurosport (0,55 proc. udziału, wzrost o 90,6 proc.), a trzeci był TVP Sport (0,21 proc., wzrost o zaledwie 1,5 proc.).

W tej grupie największy wzrost także odnotował Orange Sport, który tutaj zyskał aż 426,7 proc., a największy spadek - Polsat Futbol. Stracił on bowiem tutaj aż 73,3 proc.
Najchętniej oglądanym programem w kanałach sportowych w maju br. był „Turniej kwalifikacyjny do Igrzysk Olimpijskich” w siatkówce, który w Polsacie Sport zgromadził aż 754 tys. oglądających. Stacja ta umieściła w top 10 w sumie aż sześć pozycji. Dwie pozycje wprowadził Eurosport, a po jednej - TVP Sport oraz Polsat Sport Extra.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.











