„Kanapowcy” wracają na antenę. Tym razem biorą się za młodych

W marcu na antenie stacji TTV rusza szósta edycja programu „Kanapowcy”. Tym razem bohaterami programu o walce z otyłością są młodzi dorośli, którzy średnio ważą 101 kg.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
„Kanapowcy” wracają na antenę. Tym razem biorą się za młodych
Mat. prasowe

Po czterech sezonach programu “Kanapowcy”, którego uczestnikami byli mężczyźni oraz jednej serii z udziałem kobiet („Kanapowczynie”), szósty sezon pokaże młodych dorosłych. Jak poinformowano w komunikacie prasowym, uczestnicy najnowszej serii “Kanapowców” mają od 18 do 22 lat i średnio ważą 101 kg. 

Kto wystąpi w szóstym sezonie “Kanapowców”?

“Tym razem Krzysztof Ferenc weźmie pod swoje skrzydła 19-letnią Ninę z Bełchatowa, która nie rozstaje się ze swoim e-papierosem i energetykami, 20-letniego Oskara z Jastrzębia-Zdroju, który nigdy nie mówi ‘nie’ dokładce śląskich klusek swojej mamy, 22-letnią Klaudię z Warszawy - wielką fankę instagramowych filtrów, 19-letniego Kacpra z Łodzi, który codziennie spędza przy komputerze nawet 8 godzin i 22-letnią Paulinę - imprezowiczkę z Poznania, dla której dobry bifor to ten suto zakrapiany” - czytamy w zapowiedzi programu. 

Wyświetl ten post na Instagramie           Post udostępniony przez TTV.pl (@ttv.pl)

O czym jest program “Kanapowcy”?

“Kanapowcy” to polska adaptacja formatu “Real Men” pokazującego proces odchudzania i metamorfozy uczestników. Program, który doczekał się realizacji w kilkunastu krajach Europy, m.in. Niemczech, Estonii, Łotwie, Holandii, w 2020 roku zadebiutował na antenie TTV. Producentem programu jest firma Mass Koncept. 

Według danych Nielsena emitowany jesienią 2023 roku program „Kanapowczynie” (emisja we wtorki o godz. 22.00) oglądało średnio 352 tys. osób, co przełożyło się na 3,96 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,90 proc. w grupie 16-49 i 6,25 proc. w grupie 20-54. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?