Program „Kanapowczynie” na antenie TTV oglądać można było we wtorki o godz. 22.00, w okresie od 12 września do 31 października br. Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 352 tys. osób, co przełożyło się na 3,96 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,90 proc. w grupie 16-49 i 6,25 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 24 października. Przyciągnął uwagę 402 tys. osób.

Udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 1,76 proc., a w grupie 16-49 było to 2,78 proc. Tym samym program miał zdecydowanie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nasi-w-mundurach-2-sezon-ttv-premiera-zwiastun,7169475143317633a ##
„Kanapowczynie” to spin-off „Kanapowców”. Widzowie w ramach cyklu mogli poznać pięć kobiet ze Śląska, które przez okres kilku miesięcy toczyły walkę z niezdrowymi przyzwyczajeniami i próbowały schudnąć.
- Jak taksówkarka, właścicielka salonu fryzjerskiego, sekretarka z komisariatu, opiekunka w żłobku i sprzedawczyni na targu podejdą do wyzwania jakim jest udział w programie? Na zmianę swoich nawyków będą miały kilka miesięcy. Ile osiągną, zależy od nich samych. Wsparcie i motywacja trenera, ścisła dieta, ćwiczenia oraz opieka lekarska - tyle gwarantuje im udział w programie, ale czy to wystarczy, by osiągnąć wyznaczony cel? - informuje biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery.

Trenerem uczestniczek we właśnie zakończonym programie był Krzysztof Ferenc.











