Dzięki uruchomionej przez PKO BP akcji, od 35. kolejki Lotto Ekstraklasy kibice będą mieli okazje oglądać mecze własnych drużyn ze specjalnej kanapy kibica, która zostanie ustawiona obok bocznej linii boiska.
W pierwszej kolejności skorzystają z tego kibice Lecha Poznań, Lechii Gdańsk, Legii Warszawa i Wisły Kraków. Od nowego sezonu kanapa kibica będzie dostępna na wszystkich stadionach Lotto Ekstraklasy.
Każda z kanap ma cztery miejsca. By móc na niej usiąść, wystarczy wziąć udział w konkursach organizowanych przez PKO Bank Polski w social mediach „PKO BP Grajmy razem.
W konkursie mogą wziąć udział klienci PKO Banku Polskiego i posiadacze Oficjalnej Karty Ekstraklasy. Kartę z herbem własnego ulubionego klubu może zamówić każdy klient PKO Banku Polskiego w placówkach, aplikacji IKO, serwisie internetowym iPKO oraz na stronie internetowej pkobp.pl.

- Jako PKO Bank Polski rozumiemy, jak ważna dla kibiców piłkarskich jest obecność blisko drużyny. Bardzo nam zależy na budowaniu relacji z fanami, a specjalna kanapa kibica jest gestem w ich kierunku. Po wprowadzeniu Oficjalnej Karty Ekstraklasy kanapa kibica jest kolejnym udogodnieniem przeznaczonym dla fanów polskich klubów. Wszystko po to, aby każdy mógł być jeszcze bliżej rozgrywek i stać się częścią ukochanej drużyny. Nie mamy wątpliwości, że obecność kilka metrów od murawy z pewnością będzie potęgowała emocje i pozytywne odczucia. Chcemy razem z kibicami być najbliżej boiska, jak to tylko możliwe. Przy tym obiecujemy, że to nie koniec naszych pomysłów. Pracujemy nad kolejnymi i już niedługo zostaną przez nas zaprezentowane – mówi Mariusz Chłopik, dyrektor ds. marketingu sportowego PKO Banku Polskiego.

Od sezonu 2018/19 PKO Banki Polski zyskał status partnera głównego Ekstraklasy. W ramach podpisanej umowy logotyp banku jest obecny na koszulkach 16 drużyn, na wszystkich stadionach oraz w transmisjach z meczów.











