Kappahl klientem Creative Brand Stories

Agencje należącą do grupy Creative Brand Stories rozpoczęły współpracę ze skandynawską siecią modową Kappahl. Bossa Nova Events odpowiada za kreację i realizację eventów promujących najnowsze kolekcje marki. Z kolei Box of Stories przygotowuje wysyłki kreatywne do twórców.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kappahl klientem Creative Brand Stories

Pierwszy z eventów pod tytułem „Kappahl 4 Senses” odbędzie się 30 listopada i będzie poświęcony najnowszej kolekcji marki kay/day.

Drugi event, planowany na 13 grudnia, skupi się na świątecznej kolekcji „Winter Wonderland” dziecięcej marki Newbie.

Bossa Nova Events przygotowała również autorską bajkę świąteczną o przygodach przytulanki – misia o imieniu Newbiś. Zaproszenia na event, w formie kreatywnych wysyłek, zawierają elementy nawiązujące do świątecznego czasu spędzanego w gronie najbliższych.

Kappahl zatrudnia Creative Brand Stories

– Przygotowane przez nas wydarzenia to znacznie więcej niż jedynie cykl spotkań marki z jej odbiorcami. Głównym celem naszych działań jest budowanie trwałej więzi ze współpracującymi z nami twórcami, którzy identyfikują się z naszymi wartościami. W Kappahl uznajemy zrównoważony rozwój za nieodłączny element naszej misji. Dążymy do dostarczania odpowiedzialnej mody, promując ubrania korzystne zarówno dla ich użytkowników, jak i dla otaczającego nas świata – podkreśla Wirginia Gruszczyńska-Buchta, marketing & e-com manager w Kappahl.

Jeszcze w tym roku planowana jest realizacja kolejnych wysyłek kreatywnych związanych z nadchodzącymi kolekcjami marki Kappahl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję