Pierwszy z eventów pod tytułem „Kappahl 4 Senses” odbędzie się 30 listopada i będzie poświęcony najnowszej kolekcji marki kay/day.
Drugi event, planowany na 13 grudnia, skupi się na świątecznej kolekcji „Winter Wonderland” dziecięcej marki Newbie.
Bossa Nova Events przygotowała również autorską bajkę świąteczną o przygodach przytulanki – misia o imieniu Newbiś. Zaproszenia na event, w formie kreatywnych wysyłek, zawierają elementy nawiązujące do świątecznego czasu spędzanego w gronie najbliższych.
Kappahl zatrudnia Creative Brand Stories
– Przygotowane przez nas wydarzenia to znacznie więcej niż jedynie cykl spotkań marki z jej odbiorcami. Głównym celem naszych działań jest budowanie trwałej więzi ze współpracującymi z nami twórcami, którzy identyfikują się z naszymi wartościami. W Kappahl uznajemy zrównoważony rozwój za nieodłączny element naszej misji. Dążymy do dostarczania odpowiedzialnej mody, promując ubrania korzystne zarówno dla ich użytkowników, jak i dla otaczającego nas świata – podkreśla Wirginia Gruszczyńska-Buchta, marketing & e-com manager w Kappahl.

Jeszcze w tym roku planowana jest realizacja kolejnych wysyłek kreatywnych związanych z nadchodzącymi kolekcjami marki Kappahl.











