Do obowiązków Kariny Molędy należy optymalne zaplanowanie strategiczne i egzekucja kreatywna działań marek Philip Morris w obszarach digital. Zadaniem Molędy jest również łączenie aktywności internetowych z tradycyjnymi kanałami dotarcia, zarówno do branży, jak i konsumenta.
Karina Molęda przez ostatnie 8 lat była związana z agencją Lemon Sky J. Walter Thompson Poland. Odpowiadała m.in. za komunikację internetową dla marki Winiary, rozwój jednego z największych brandowych serwisów kontentowych winiary.pl, a także aplikacji mobilnej „Moje Przepisy”. W tym czasie zajmowała się również wprowadzeniem marki Tesco do social media, pełną obsługą internetową dla marki Wedel oraz brandów Pernod Ricard. Wdrażała także nowe pozycjonowanie dla firmy Soraya, odpowiadając za marketing zintegrowany tej marki.

Karina Molęda jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim oraz marketingu internetowego w Szkole Głównej Handlowej.











