Karmelki Wawel: Tak oryginalne jak Ty (wideo)

Pod hasłem "Tak oryginalne jak Ty" rozpoczęła się promocjakarmelków Wawel. Akcji towarzyszy kampania reklamowa w telewizji,radiu, prasie, internecie i punktach sprzedaży.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania karmelków Wawel reklamuje promocję,w której można wygrać modne kuferki, jeśli wyśle się trzyopakowania albo pięćdziesiąt papierków po tych cukierkach. Akcjapod hasłem "Tak oryginalne jak Ty" jest kontynuacją działańpromujących tę markę, które realizowano w ubiegłym roku.

Kampania od 25 maja jest prowadzona w telewizji (TVP, TVN,Polsat, TVN7, TV4, stacje z pakietu At Media), radiu (RMF FM irozgłośnie lokalne), internecie, prasie handlowej oraz punktachsprzedaży (materiały POS). Kreację przygotowała agencja reklamowaOpus B, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowyPanMedia Western, natomiast działania Public relations prowadziagencja TBWA\PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii