Karol Zalewski ambasadorem Decathlonu

Karol Zalewski, mistrz olimpijski i mistrz świata w sztafecie 4x400 m oraz wielokrotny mistrz Polski na dystansach od 100 do 400 m został ambasadorem sieci sklepów Decathlon.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W ramach zawartej współpracy Karol Zalewski będzie trenował oraz startował w strojach zaprojektowanych przez Decathlon. Będzie również testował nowe modele i innowacje, pomagając je ulepszać i dostosowywać do potrzeb zaawansowanych biegaczy.

Sportowiec ma również promować produkty Decathlon w swoich kanałach social mediowych oraz brać udział w kampaniach i działaniach CSR marki.

– Cieszę się, że marka Decathlon zaproponowała mi długofalową i kompleksową współpracę – mówi Karol Zalewski. – Jestem pewien, że dzięki tej kooperacji wspólnie będziemy nie tylko popularyzować bieganie w Polsce i rozwijać ofertę biegową, ale także realizować wiele ciekawych akcji w obszarze działań CSR - dodaje Zalewski.

Przypomnijmy, że z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Decathlon Polska dołączył inny sportowiec - olimpijczyk Marcin Lewandowski obejmując stanowisko specjalisty ds. marketingu.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji