Orman odpowiada w strukturze Coca-Cola HBC za całą komunikację zewnętrzną firmy, w tym relacje z mediami, konsumentami i klientami oraz bliską współpracę w tych obszarach z zespołami na Litwie, Łotwie i w Estonii.
W branży PR od niemal 9 lat
Karolina Orman jest związana z branżą PR od niemal 9 lat. Zanim dołączyła do Coca-Cola HBC, zdobywała doświadczenie, pracując w globalnych agencjach public relations - MSL oraz Edelman.
Przez wiele lat specjalizowała się w komunikacji produktowej, głównie dla klientów z branży technologicznej i telekomunikacyjnej, takich jak Sharp, Bose, LG, OPPO czy Play. Realizowała także projekty z obszaru CSR i zrównoważonego rozwoju m.in dla Amazon, a w ramach działań pro bono agencji MSL zarządzała komunikacją fundacji K.I.D.S. Przez ostatnie dwa lata była odpowiedzialna za PR korporacyjny i wizerunek serwisu Netflix w Polsce i w krajach Europy Środkowej.

Na stanowisku kierowniczki ds. komunikacji zewnętrznej zastąpiła Paulinę Kubicką.











