Karolina Pisarek Salla i Mikołaj Roznerski promują Huawei

Krótko po globalnej premierze, która odbyła się 19 września w Barcelonie, polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) ruszył z kampanią promującą najnowsze smartwatche z serii Huawei Wtach GT 5. Do kampanii zostali zaangażowani influencerzy - Karolina Pisarek‑Salla czy Mikołaj Roznerski.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Karolina Pisarek Salla i Mikołaj Roznerski promują Huawei

Kampania ma na celu wypromowanie urządzeń jako stylowych i trwałych, a jednocześnie nowoczesnych technologicznie i o bogatej funkcjonalności, ze szczególnym uwzględnieniem kojarzonego z marką zaawansowanego monitorowanie zdrowia i aktywności fizycznej, a także nowego trybu golfowego. Kampania telewizyjna rusza 1 października i potrwa do 27 października br.

W kampanii promującej Huawei Watch GT 5 Pro w mediach społecznościowych kluczową rolę odgrywają modelka Karolina Pisarek‑Salla oraz aktor Mikołaj Roznerski. Nie zabraknie w niej również twórców związanych z marką długoterminowo – Marii Jeleniewskiej oraz Tomasza Fornala, jak i Jessici Mercedes‑Kirschner. Kampania uzupełniona jest o nośniki OOH oraz digital OOH.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Wavemaker, a działania influencerskie nadzoruje agencja Ogilvy PR. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele